Äntligen sool, lite vårkänslor ploppar fram ;)

Hejhej :)

Idag har det varit massa soooool så himla skönt, börjar ploppa fram vårkänslor nu.

Igår så opererade jag mig. Det var planerat att dem skulle bränna men märkte att jag hade hål i tungan så dem fick lov att skära istället. Det är så att jag hade någon förändrig i tandköttet så man såg knappt inte sidan av tanden. Men det gick bara bra, lite obehagligt bara. Och gör lite ont nu i efterhand, men det ska nog bli bättre hoppas jag :)

Idag så följde jag med mamma till sjukan. Sen efter det gick vi upp mot stan, käkade och kollade på present till Noelia. Sen kom Joakim ner på stan ett tag:) Träffade Linn och Ida ett tag, miss you girls..

Mamma drog till Thomas på sjukan och jag träffade Rebecka och några st, köpte glass och satte oss vid ån och myste. Drog vidare till Darkwell och skulle byta kula, blev en rosa. Rosa is the shiit;) hehe
Sen gick vi och kollade i affärer blev kär i ett par skor som ja ska köpa i morgon, skit snygga. Kommer antagligen få ont i fötterna men skit samma jag ska ha dem:D
Blev jordgubbar också, nom nom..
Sommar
Mötte mamma vid 6, skulle ta tio över bussen men den missade vi såklart. Så blev en halv timme senare, åkte hem drack lite varm oboy och pluggade lite.

Men det var en riktigt mysig dag iaf med massa soool :D

Nu ska jag nog sova ska upp halv 6 i morgon :|

Lindaeriksson


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: sara

Hej gumman, jag vet inte riktigt. tror jag tar 18.15 bussen från uppsala som vanligt. om du inte vill umgås med mig innan christoffer kommer hem? (: <3

2010-04-15 @ 07:57:23
URL: http://saraanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0