BOUNCE - grymt jävla bra :D

Hejsan hoppsan : )
I fredags åkte jag hem till Ronja efter skolan med Rebecka, där var även Marika. Väntade bara på lea. Satt på balkongen ett tag och rökte vattenpipa, var tvungen att gå in efter ett tag blåste så mkt.
Beställde pizza, nom nom. Sen blev det massa godis,chips och kakor. Kände mig riktigt tjock den dagen, men får unna sig själv ibland. Hade trevligt/mysigt iaf :)
lördags gick jag ner på stan och kollade på marknaden, kan inte påstå att det fanns speciellt mycket. Blir bara sämre och sämre för varje år. Runt 2 drog jag till bålsta för att ta pendeln ? till sthlm med Elin.
Gick och käkade å träffade Linnea och hanna. Sen åkte vi till Globen för att se Bounce.
Stod i kö ungefär i över 1 timme. Var skit kallt, stod och skakade där ute.
Men tillslut fick vi komma in iaf, sprang ner för att få bra platser, hamnade längst fram.
Säger bara såhär det var de bästa jag någonsin har sätt, fick gåshud i hela kroppen. Det var grymt jävla bra, vilka dansare. Om ni inte var där, ni missade verkligen någonting. Hade jag haft pengar och mer tid hade jag lätt gått och sätt dem igen, synd att dem ska lägga av. Hade tänkt att jag skulle anmäla mig i sommar för att dansa med dem, men är utomlands då:/ Så får nöja mig med att jag sätt dem :)
Tänkte slänga in en video också på en av danserna.
Just nu sitter jag i skolan och gör absolut ingenting, tänkte att jag skulle åkt in till stan för att shoppa men var ingen ide. Skulle fått åka fram och tillbaka bara. Ska på möte halv 4, så kan lika gärna sitta här och vänta ;P
Lindaeriksson

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0