Massa plugg

Hejsan hoppsan:)

Det här lovet skulle jag egentligen ha pluggat massor på men tror ni att jag har pluggat något då ? Ehm nej ingenting. Har ungefär 6 olika foto uppfifter, en pjäs jag ska lära mig utantill, 4 läxor och 2 prov. Sen om 3 veckor ska jag ha nationella prov i matte och har 3 kapitel kvar ungefär(A)
Säger bara lycka till med allt det här. Skolan tar verkligen kål på en, + att vi inte har många veckor kvar.

Genom att vara sjuk i 1 vecka och missat såhär mkt typ, det är galet.

Kan inte någon bara göra alla läxor och prov åt mig eller att skolan säger att vi inte behöver göra nånting, att vi kan sluta redan nu. Gud så skönt;D


Tror nog att jag ska ta tag i kragen och plugga lite i morgon, vet bara inte vart jag ska börja bara. Märks att jag är skoltrött orkar typ ingenting som har med skolan att göra:P

plugg

Lindaeriksson


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0