Myskväll med Rebecca och Elin

Hejsan hoppsan :)

Igår åkte jag och familjen till hella och skulle kolla runt lite. Handla en skit snygg väska också. Sen på kvällen kom Rebecca Roos och Elin Eriksson, käkade lite mat och tjockade oss framför 2 filmer. Det blev Isprinsessan och twilight. Sen efter ena filmen tog vi en kvälls promenad, var riktigt skönt faktiskt. Visade hur lilla Enköping såg ut ;)haha
Nej men det var en mysig kväll :)


Idag har jag inte gjort så mycket, tjejerna åkte hem för någon timme sen och nu sitter jag här och tråkar. Funderar på vad jag ska göra ikväll, något förslag ? ;)

Önskar det vore sommar bara så man kunde vara ute och leka..
Jag och Elin Rebecca och jag


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0