Nervös..

Hejhej !

Idag har jag inte gjort så mycket åkte hem ifrån uppsala i morse sen var ner på stan med mamma ett tag. Åkte hem och lagade lite mat, viste inte rikigt vad det skulle bli eller hur gott. Vi testade lite olika, köpte nudlar,kött,wook grönsaker och någon krydda och blanda ihop något. Men de blev faktiskt gott, men inget man ska äta för ofta.

Sen mot kvällen träffade jag Sara Eriksson och Christoffer skulle ta en fika och prata lite. Kul att träffa dig gumman, har saknat dig. Satt där ett tag sen skulle dem helt plöstligt stänga så dem gick hem och jag gick ner mot stan för att hälsa på Jocke och Daniel så stod där ett tag och snacka sen drog jag hem och nu sitter jag här och gör ingenting sitter och lyssnar på lite musik bara.
 Lite nervös för i morgon ska operera mig. Inget farligt bara tandköttet har någon förändring där eller vad man säger. Nervös för att vara vaken och för att de finns en nerv där som är farlig om man kommer åt men dem kan väl sin sak antar jag. Så det visar sig om jag kommer hem utan känsel i tungan eller inte:P hehe nejdå det ska nog gå bra :)




Tänkte slänga in en dik jag har skrivit också ->

Stars appear, you disappear. I look up, when everythinh goes down. I stay, while you leave me behind.

Lindaeriksson


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0