Nya skor :D

Hejsan hoppsan :)

Idag var jag i skolan som ja inte varit på väldigt länge. Gick väl bra, tråkigt bara :P Skooooool trött..
Fixade ett möte så jag kan få hjälp att plugga ifatt osv..
Slutade halv 5 men fick gå typ 4, åkte ner på stan. Skulle köpa ett par skor men det blev 2 par skor istället, kunde inte hålla mig skulle ju få ena för halva priset:D (Så slutet av mars och nu i april har jag handlat ungefär 5 skor, tänkte slänga in bilder sen^^ ) Sen efter det träffade jag Ida och Linn och tog en fika på storken. Vid 6 tog jag bussen hem och nu sitter jag och kollar på The Vampire Diaries. In love Mina nya skor



Lindaeriksson


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0