Tänker på dig Thomas <3

Tänker på dig Thomas, vet att operationen kommer att gå bra. Jag känner på mig det. Du är så pass stark !
Att veta att du skulle gått bort i december och nu är det april och du är kvar. Känns så bra inom mig, men det finns ändå där att veta att du kan gå bort när som helst. Så rädd att vakna upp en morgon och veta att du inte finns där. Att jag aldrig får krama dig igen, eller säga hur mycket jag älskar dig. Det skrämmer mig. Men det som skrämmer mig mest är mamma. Vist jag är din dotter det kommer göra så ont och aha jag vet inte det finns inga ord. Men när du lämnar mamma, så försvinner hennes man, bästa vän, och sitt livs kärlek. Försvinner du så är jag rädd att hon försvinner med dig, inte på riktigt men psykiskt.

Men nu ska jag inte tänka negativt. Jag vet ju att inget av det här kommer att hända. Vet att vi har en tuff tid framför oss, det kommer bli jobbigt. Det vet jag. Men jag vet också att du kommer stå kvar med oss :)
Bara att tänka posetivt ! <3

Fick nyss reda på att operationen var klar, dem sa att allt hade gått som planerna. Så vi får hoppas på det, så dem inte säger något när ni pratar med doktorn.
Men älskar dig Thomas och mamma <3


Mamma thomas


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0