Massa dans..

Hejhej :)


Kom hem ifrån dansen för ett tag sen, tänkte hoppa in i duschen snart.
Det gick väl ganska bra idag, det mesta satt det är bara några steg som ska bli bra. Kommer väl få massa blåmärken i morgon bara:P
 Sen är det bara att öva på ansiktet och göra så att stegen sitter perfekt.

Fick också reda på att vi ska uppträda på Sergelstorg den 10-11 augusti, fett kul :D
Då lär ni komma och komma ;D

Och om nån vecka den 2 maj ska jag uppträda på maxim teatern i sthlm, var inte med förra året med tanke på att jag hoppade på kryckor, så i år är det min tur.. Ska bli kul, ser fram i mot det små nervös men de ska man vara.





dans

Lindaeriksson


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0