Many choices in life

Hejsan hoppsan..

Idag hade ja matte prov, och det gick faktiskt bra. Fick godkänt. Glad för det hade nämligen inte pluggat eller gjort klart kapitlet så de var bra:)
Sen var de möte, och satt upp en plan för hur ja ska göra med skolan och pluggandet. Får hoppas att de blir bättre än vad de är nu..

Sen gick jag på stan och självklart hittade jag två klänningar på gina som jag ska köpa i morgon. Love love :)

Ikväll har jag mest pluggat samhälll i över 1 timme, men känns som inget har gått in. Har prov på onsdag, så blir plugga massor i morgon..


Jag har länge funderat på vad jag vill göra efter gymnasiet. Vet att det är ett år kvar men bra att kolla och tänka. Just nu vet jag inte om jag valde rätt linje, är foto verkligen något jag vill jobba med? Eller är det något jag vill ha som min hobby? Just nu vet jag inte riktigt vad jag vill bli eller så.
Jag har alltid velat jobbat inom resturang och bartender. Eller söka till dansskola men tyvär så har man ett pajat knä som inte skulle palla av det, tyvär.
Så Min tanke var att söka till universitet i Uppsala. Men det har hänt så mycket den senaste tiden. Just nu känns det som jag antagligen ska söka till andra univeritet fast i typ Stockholm eller göteborg, Komma bort, träffa nytt folk och se andra städer. Eller så vill jag bara jobba ett år, eller kanske ta en bartender utbildning.
Det jag främst vill göra om jag inte söker till sthlm eller gbg är att flytta till uppsala, något jag verkligen vill.
 Men då var pengarna ett problem, hade jag pengar nu hade jag flyttat. Skaffa ett eget, komma bort ifrån Enköping. Ha nära till alla vännerna, bara leva och må bra.. Så vinna 1 miljon eller något skulle inte sitta i vägen ;P




Just nu vill jag bara vara singel och leva mitt liv. Men vissa stunder saknar jag verkligen det dära.
Kärleken mellan 2 personer, tryggheten och närheten. Att känna att man har någon där som ställer upp, ger en massa kärlek och allt det dära. De finns både nackdelar och postetiva saker med att ha en pojk/flickvän.
Vill ha en mogen kille, som vet vad han vill, som vet vad äkta kärlek är. Och inte säger saker sen dumpar en några veckor efter. Någon som vet vad det handlar om att vara 2.. Nånstans ska väl en sån kille finnas, ska bara hitta den. Eller just nu bara låta det vara leva livet, inget seriöst men hitta man den personen och blir man kär så blir man. Och då är det väl något underbart.

Så länge jag har alla mina vänner och min familj så är jag lycklig :)



Lindaeriksson



Du har inte hört av dig, har försökt. Jag värkar duga när det passar dig. Tänker inte vänta på att du ska skriva. Ibland får jag den tanken att du leker med mig. Släppa taget är inte alltid det lättaste men tänker inte vara en du bollar med..





Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0