Äntligen flyttat :D

Hejhej :)

Förlåt att jag inte skrivit på ett tag. Men har varit sjuk igen, och hållit på med flytten. Så har inte haft tid att skriva, sen har jag inget riktigt internet. Bara den jag sitter vid nu och det kan jag bara gå in efter kl 7 på dagarna och fritt på helgerna. Så passa på nu när det är söndag ;)

Har inte så mycket att säga förtillfälle förutom att vi äntligen fly
ttat klart, så himla skönt. Det som är så tråkigt är att packa ner och packa upp sakerna. Skulle vilja trolla så att allt på plats. Man kan väl få drömma iaf (A)

Får se om jag går till skolan i morgon är inte riktigt pigg än, men måste egentligen. Ligger redan efter av att jag varit sjuk, inte bra.. Så kanske får palla mig iväg i morgon.

Tänkte slänga in en låt som jag bara älskar. Hoppas ni har spotify.

Lady Antebellum – Need You Now

Puss på er

Lindaeriksson


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0