Bra svar brorsan ;)

Hejhej :)

Ikväll har jag inte gjort nånting. Har bara fixat saker här hemma, ätit godis och myst framför tv. Dock är det skit kallt här hemma, så blir inte så mysigt. Sov med pjamas, duntäcke och flisfilt i natt , det är inte okej ! Så får hoppas att det blir varmare i natt, hade ju varit mysigt med sällskap (A) men men man får nöja sig med sig själv :)

Blir skolan i morgon iaf. Måste försöka sen får vi se om jag klara en hel del.

Juste måste bara skriva en sak som brorsan sa här om dagen. Vi satt och snacka om att killar har menshumör som vi kan ha 1 gång i månaden.

Jag: Du har också menshumör en gång i månaden

Brorsan: Ja men vet du varför?! För den veckan ni har mens så får vi inge sex. Så då blir vi på sånt dåligt humör så efter era vecka så får vi våran pms.

haha så klockrent brorsan ;D

Nu ska jag snart sova.
Puss och god natt :D <3

Lindaeriksson


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: Anonym men du vet vem jag är

Hade mer än gärna värmt dig inatt. Jag är riktigt varm av mig Sägs det

2010-08-31 @ 15:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0