Brunett, ny tatuerad och fått nyklarna till lägenheten ;D

Hejhej :)

Tänkte inte skriva så långt inlägg idag, blir ett kort. Är så sjukt trött så måste sova snart, ska upp halv 6 i morgon. Vilket jag inte ser fram i mot :(

Idag har vi fått våra nyklar till lägenheten, så bara börja plocka dit små saker. Så i kväll har jag försökt rensat mina tröjor. Och behålla högen är stor och vill inte ha högen är väldigt liten. Så känns inte som jag kommer bli av med så mycket kläder som jag borde. Finns nämligen bara två garderober där borta och en klädkammare, inte mycket:( Men älskar mina kläder så svårt att ge bort/kasta.

Idag har jag även blivit mörk hårig och ny tatuerad. Tänkte slänga in en bild på det. Dock inga bra bilder, tagna med mamma´s mobil kamera sen var jag såklart helt röd efterråt, så kommer ut bättre bilder sen :)

under tiden

såhär blev det

brunett

Puss o god natt <3

Lindaeriksson


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: sara

jättefiiiint hår gumman! o längtar till man får se tatueringen på riktigt :D <3

2010-08-24 @ 14:58:40
URL: http://saraanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0