En dikt/text av mig

En liten text jag skrev idag när jag satt på bussen bara. Det bara ploppade upp så var tvungen att skriva ner innan jag glömde bort.

Vet du vad som gör ondast ? De är att vi var så nära varandra. Och jag fick se dig gå din väg. Men det finns inte så mycket att säga längre. Det ända är att jag iaf fick älska dig en tid


Eller den här, som är nästan likdan

Vet du vad som gör ondast ? De är att vi var så nära varandra
Jag har så mycket att säga dig och att se dig gå din väg och inte
veta vad som skulle ha hänt. 
Gör så ont
Det är svårt att hantera smärtan du har gett mig
Att hela tiden veta att du inte längre är min
Att veta att du är borta,
Och att jag måste försöka le 
gör mig bara förvirrad.
Men det finns inte så mycket att säga längre.
Det ända jag är glad för är att jag fick älska dig en tid

//Linda Eriksson

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0