En helg med jobb och trevliga människor ;D

Hejhej :)

Har inte haft tid att skriva i helgen, har haft fullt upp..

I fredags tog jag det bara lungt hemma, för jag skulle upp och jobba sen på lördagen.

I lördags jobbade jag 11-15, tiden gick fruktansvärt sakta. Efter jobbet åkte jag hem, det var mälarn runt. När jag kom hem så var det massa folk här hemma, och det blev en snabb dusch, fixa sig, sen öppna första cidern. Kollade på motorcyklar , drack och hade almänt trevligt :) Senare på kvällen drog vi upp till mc klubben, var inte så mycket folk. Men hade trevligt ändå. Runt 1 skulle vi dra till motorgården men blev massa strul så tänkte att jag lika gärna kunde dra hem, skulle ändå upp halv 10 dagen efter o jobba.

Det blev en lyckad kväll ändå, träffade 2 riktigt härliga tjejer :)

Idag har jag bara jobbat, pluggat lite och tagit det lungt.

Ida och jag - Lea´s kräftskiva

Är lite nervös inför i morgon, ska nämligen tatuera mig :D Lägger upp en bild sen så får ni se hur det blev.


Puss och god natt på er <3

Lindaeriksson


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0