Flytt dax :)

Hejhej :)


Idag fick mamma och jag beskedet om att vi fick lägenheten. Är så himla glad, ska bli så skönt att flytta härifrån.
Ni som känner mig tänker väl vad som har hänt?! Men det är nämligen så att mamma och thomas har skillt sig. Så vi har bott under samma tak i några månader nu, och kan bara säga att det varit riktigt jobbigt. Därför ska det bli skönt att komma härifrån och bara bo själva.
Dem närmaste vännerna har vetat om det här, men har inte velat sagt något fören idag till dem andra. Vissa kanske har märkt att jag mått dåligt, varit mest tyst och varit mycket hemma. Men nu har ni en förklaring till allt. Vist tycker jag det är jätte jobbigt allt det här, men också skönt. För det har varit tufft. Och jag har verkligen inte mått bra av det här, så känns som man äntligen kan andas ut och må bra igen.
Så nu är det bara att börja packa igen, det gillar jag verkligen inte. Sen måste jag rensa mina kläder, det behövs nog. Alla garderober är över fulla. hihi.. 
 Mys

Men vi tänker inte sluta söka lägenhet för det, för bort ifrån den här staden. Det ska vi någon gång.
Men men nu vet ni hur det ligger till iaf..

Igår så blev det utgång med alla tjejerna, fira sista sommarlovsdagen. Och så kom Linn hem ifrån skåne, som jag inte träffat på över 2 månader, överlycklig :D
Hade sjukt kul igår, träffa folk dricka och dansa.. Det jag inte gillade med kvällen var att Ida och jag fick gå hem i regnet o ida var lite full så hon hittade inte hem. Så fick ta bussvägen hem som är värsta omvägen (tror jag(A) ). Men hem kom vi iaf, men nyckel hade hon inte heller o inte linn. Men vi kom in till slut iaf.

förfest hos elin o sara sara o carro Ida,jag, elli josefine o jag - bussresan ;D  Kalas med brudarna  kalas  Kalas  kalas  kalas kalas

Klockan ringde kl 7 i morse var bara att gå upp, sov ungefär 4 timmar i natt. Kände mig fortfarande full när jag vakna, inte härligt. Tog bussen in till stan, köpte frukost sen åkte till skolan. Första letionen hade vi historia och fick våran första läxa. Det är inte okej ?!
Men ska inte klaga vi gjorde inte så mycket under dagen, fick massa info så har typ glömt allt nu..

Ikväll så kom brorsan o familjen hit, så jag fick träffa min lilla meja bus och lilla nova. :)
Nu ska jag väl bara ta det lungt, borde nog börja plugga och framför allt läsa min bok som ska vara klar på måndag, har inte orkat börjat än. Så tror det är dax snart eller vad säger ni ? (A)

Hihi såg att inlägget blev lite långt nu, men det får ni tåla..

Puss puss Lindaeriksson


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: Maary

Tack så mycket!! :D

2010-08-22 @ 22:17:08
URL: http://kkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0