Försov mig

Hejhej :)
Idag råkade jag försova mig, bara en halvtimme. Men missade min buss,och nästan den andra också. Fick cykla på 3 min till bussen sen springa över gatan i högklackat för att hinna och vinka in bussen. Sen blev det inge sovande på bussen heller för träffa Jocke :)
Idag har vi bara roliga letioner foto och projektarbete. Fick en jobbig foto uppgift som vi ska ha klara om 2 veckor, skönt att vi fick lång tid på oss. Men kan inte påstå att det var lätt eller lätt men svårt att komma på vad man ska foto för något. Det visar sig.
Öppning - Foto Linda Eriksson
På projektarbetet idag har jag ingen aning om vad jag ska göra. Rebecca är sjuk och det är henne jag jobbar med, och vi har inte bestämt riktigt vad vi ska göra än så blir svårt att börja jobba. Så om jag har tur kanske jag får sluta tidigare, hoppas :D
Idag ska jag bara ta det lungt, försöka fixa mitt rum om jag orkar. Fast har inget annat val.
Sitter och väntar på att våran foto lärare ska komma så får vi se vad vi ska göra.
Skriver senare..
Puss på er
Lindaeriksson

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: elin

riktigt fin bild ! <3

2010-09-07 @ 16:11:40
URL: http://el1ntherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0