Rhodos baby , Gräsö och mycket annat skojj :D

Hejhej :)
 
Skulle ha skrivit när jag kom hem ifrån Rhodos men har haft fullt upp.
Hade det toppen där borta iaf. Bada, sola o festa nästan varje dag.

Ena dagen åkte vi på en partybåt. Betalade 39 euro, så fick vi gratis dricka eller dem gick runt å spruta i sprit i munnen. Vi hade flera stopp. Vi fick bada, sola, dyka med fiskar, champang dykning och åka banan båt, rikigt kul. Sen där i mellan var det lite lekar osv.

Ena leken jag o elin var med på. Var att dem la vatten melon mellan benan å den andra på brösten. Satt dem ögonbindel på killarna sen skulle dem försöka leta efter dem å käka upp. Shit höll på att dö av skratt, kändes lite konstigt att ha någon där som letade efter vatten melon, ja ni förstår nog ;P

En kväll var det även ladies night. För 30 euro fick vi dricka gratis i 3 timmar. Var rikigt härligt, men fick i oss lite för mycket den kvällen bara. hehe. Hela kvällen var helt galen , men skit kul.

Nackdelen av hela resan var att jag blev genomförskyld där nere.

Orkar inte skriva så mycket mer om resan, men hade rikigt kul hade bara lite hemlängtan där i slutet.

Rhodos 2010 ;D  Rhodos 2010 Rhodos baby ;)  Rhodos;D  Rhodos - galen kväll Rhodos :D

Mer bilder finns på facebook.



När jag kom hem åkte jag direkt till gräsö för att träffa alla tjejerna igen. Den helgen bestog av massa dricka för en del och bara skratt ;)
Sista kvällen var inte så kul eller vi hade jätte kul under kvällen. Men sen på natten så började det spör regna,oska och blixtra. Vi fick gå ungefär 3 km, hade knappt kläder på sig. Så snacka om att man blev blöt o frös ganska mkt. Blev ganska rädd också , gillar inte riktigt när det blixtrar. Speciellt inte när man är mitt ute i en skog. Men en lyckad helg där också, saknat alla så sjukt mycket.

Veckan har bestått av dricka,mys,golf och film bara. Riktigt trevligt ^^

Imorgon tänkte jag följa med mamma till västerås o vara barnvakt åt lilla meja som är sjuk. Sen på kvällen blir det nog krogen med Lea o matilda.

O lördag blir det kräftskiva hos lea, fast utan kräftor för min del ;)

Märkte att det blev ganska långt inlägg nu, antagligen blir det inget alls eller så blir det massor. hehe sån är jag ;)

Nu tänkte jag inte skriva så mycket mer. Hoppas allt är bra med er alla :D

 Lindaeriksson


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0