Två dagar kvar till skolan :(

Hejsan hoppsan :D

Idag har jag inte gjort så mycket, åkte aldrig till brorsan.
Vi fick samtal idag om att gå och kolla på lägenhet. Tyvär grannar med båda mormor o farmor men det får vara så länge. Bara vi har nånstans att bo. Vill bara flytta härifrån nu, orkar inte bo kvar längre. Så ska få reda på i morgon om vi fick den eller inte. Just nu hoppas jag bara, så håll tummarna. Känns med våran otur att vi inte kommer få den. Men bara att hoppas.

Imorgon ska jag till uppsala till tjejerna, vi hade tänkt att gå ut på krogen för att fira sista dagen innan skolan börjar. Dock ska vi ju till skolan dagen efter men det är skit samma. Kul ska det bli iaf, ett litet avslut och alla samlas..


Varje år har jag varit taggad på att börja skolan, jag har känt att jag har vilat upp mig och orkar gå dit och börja plugga. Men inte i år, är inte dugg taggad eller sugen alls att komma tillbaka. Känns som det kommer bli mycket i år, nästan för mycket. Har riktiga jobbiga ämnen, men det är sista året och jag ska klara det.



Lindaeriksson


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0