GOD JUL :D

GOD JUL PÅ ER ALLA :) Hoppas ni hade en underbar dag igår.

För det hade jag i alla fall. Hade fullt hus här igår.. Först på morgonen var jag hos min farmor och åt lite brunch och fick även träffa min pappa där :)
Efter det gick jag hem igen och hjälpte mamma med maten. Brorsan och hans familj kom hit + brorsans tjej´s föräldrar, min mormor och farmor. Sen var det såklart jag o mamma också.

Tomten kom sen också på kvällen, men han var sämst.. hehe.
Men förutom det så var de en super mysig dag, och blev jätte nöjd för allt jag fick. Tack tack så mycket :) <3
Hoppas ni blev nöjda med det ni fick i alla fall..

Sen ett stort Grattis till min bror och hans tjejs förlovning. Jätte glad för eran skull



God jul

Ps: Tack Rebecca som gjorde om min design :)


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0