Juldagen = Toppen

Helgen blev toppen bra. Senaste jag skrev var i lördags när vi skulle ut.
Började med att jag åkte hem till Rebecka, där även Matilda kom. Åkte hem till Rebeckas mamma och började fixa oss, dricka och spela lite kort spel. Vi hade lite svårt att bestämma oss vart vi skulle, men sen skulle typ alla våra vänner till Fame, så fick blir det..

<3  <3


Det brukar inte vara mycket folk där, men var ganska fullt. Och fick typ stå i kö i en halv timme, höll på att frysa fötterna av mig.
Var en riktigt kul kväll med trevliga människor och massa dans..
Tack till er som gjorde kvällen toppen :D

I söndags så slappade vi mest, kolla film o somnade på varsin sida av soffan. Sen träffade vi Tiff, Aron och Calle för en liten kebab dejt. hehe. Mums mums..


Lindaeriksson


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0