Nyårsafton imorgon

Ligger fortfarande hemma och är sjuk.. Senaste jag kollade stod febern på 37,6 så den verkar vara påväg ner iaf. Vi får hoppas. Känner mig lite bättre, men är fortfarande helt matt i kroppen och genom förskyld..
Men har sagt det förskyld kan jag vara men vill vara pigg i kroppen och vara feber fri.. Så hoppas att min otur vänder i morgon när jag vaknar..
Provade min klänning och kavaj idag med smyckerna och skorna. Dem satt perfekt, och var skit snyggt. Så längtar att få göra mig iordning och känna mig sådära jätte fin :)



Om det blir som jag planerat så möter jag Sara på bussen imorgon, och ska försöka hinna iväg till Jc och köpa leggings. Brukar aldrig köpa kläder där, men hade en check där så varför inte köpa något för den istället för att känna att man kastat bort 104 kr :P
Efter det blir det åka hem till Rebecka och lämna sakerna, åka till gränby och fixa lite saker. Sen hem till Johanna och fixa oss inför kvällen. Runt 6 tiden blir det hem till Lea och träffa brudarna. Blir trerättermiddag, massa prat, dans och dricka. Vet inte vart kvällen tar oss sen, men det visar oss. Ser i alla fall fram i mot kvällen :)

Ikväll har mamma och jag ätit god mat, firar lite tidig nyårsafton med varandra, med tanke på att vi inte ses någonting imorgon typ. Var mys :) <3

Nu ska jag kila iväg och kolla på film

Puss på er !

Lindaeriksson




Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0