Bio ikväll:D

Hejhej :)

Idag blev det jobb 09:45-15, fick lära mig kassan idag också. Var riktigt kul att få göra något annat än att stå i köket, var dock stressigt och väldigt förvirrande. Men antar att det blir bättre ju mer jag får stå :)

Ikväll blir det bio med Elin , Sara, Ellinor och Carro. Ska kolla på Eclipse. Wiie :D
Älskar alla dem filmerna, och har hört att den här är den bästa så då lär den vara grymt jävla bra.

Eclipse
Tänkte slänga upp några bilder jag fotade här om dagen :)

foto: Linda Eriksson Noelia - Foto: Linda Eriksson cissi, meja - Foto: Linda Eriksson Ninni, noelia - Foto: Linda Erksson Lois - Foto: Linda Eriksson nova - foto: Linda Eriksson





Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0