Senaste dagarna har bestått av massa trevligheter :D

Hejhej :)

Dem här dagarna har varit väldigt bra, haft mkt trevligheter.

I torsdags var vi hemma hos P några st. Drack lite, snacka och skulle egentligen bada i poolen. Några badade men jag avstog, var bara 16 grader. Sjukt kallt , ville inte bli förskyld heller. Men var trevlig kväll, lärde känna nytt folk också :)

Sen på kvällen så sov jag hos Sara och Elin. Vi fick slå upp ett tält på bakgården, med tanke på att jag är så allergisk mot katter. Men gick bra ändå, lite kallt bara sen sjukt varmt på morgonen

I fredags så vaknade vi vid 9 av att det var så varmt så slängde oss ur tältet och solade lite grann. Sen gick vi ner mot stan och hämtade en tröja och käkade lunch.

Åkte hem, solade lite mer. Fixade oss sen bar det åt till P ännu en kväll på pool party. Men blev ingen badande för mig den här kvällen heller (A) Trevlig kväll, synd att det blev massa drama bara..
Var tvungen att åka hem på natten för skulle upp och jobba dagen efter.

I lördags så jobbade jag 10:45-14:15, efter det bar det hemåt och fixade mig innan jag åkte till västerås för att träffa brorsan och familjen.
Vi gick nånstans, kommer inte ihåg vad det hette. Träffade lite folk, drack , åt och så. Var kul kväll med trevligt folk. Länge sen man träffade alla, saknat !

Och idag så har jag bara jobbat och tagit det lungt hemma. I morgon ska jag ner till stan och fixa lite saker, sen bär det åt till uppsala igen för att träffa Filip och Rebecka :D


FEst hos P  

Påväg till P

Pool party ;D

Eddie och Niklas  

Lindaeriksson

1 vecka kvar tills jag åker till kreta, woho:D


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: elin

men du följer väl me imorgon och käkar med elli?? <3

2010-07-12 @ 22:41:42
URL: http://el1ntherese.blogg.se/
Postat av: Anonym

han längst ner till vänster heter eddie, tror jag :D

2010-07-29 @ 21:54:49
Postat av: Anthonyjennie

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2011-02-03 @ 08:30:30
URL: http://anthonyjennie.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0