Kreta 2010 :D

Hejhej :)
 sex on the beach :D

Tänkte berätta lite kort om min resa till kreta..

Vi kom ner på söndagen var så sjukt varmt när vi klev av flyget, hade ju satt på min tjocktröja o byxor..
När vi kom fram så var inte våra rum klara så tog en öl o en pizza.

Enda vi har gjort är att bara ta det lungt, bada sola, äta gott ósv . Så underbart.

Ena kvällen var det grillfest på hotellet, väldigt trevligt. Sen på kvällen drog jag, maria och hennes kille ut på krogen. Maria är syster till han som äger hotellet. Där träffade vi även deras vänner, o en kompis till mig :)
Det var trevligt, men lite svårt att prata med alla. Alla pratade bara grekiska så var inte så lätt att hänga med eller försöka prata med dem när man inte viste vad dem pratade om, hihi..
Blev en tidig hemgång runt 2 nångång och Manoss (eller hur han stavas sitt namn(A) ) följde med mig hem så jag slapp gå själv.. 


maria o jag, hemsk bild på mig dock. Helt knall röd  Mys på stranden  sista kvällen En nöjd pappa  Grillkvällen  Pappa o jag på stranden :D  pappa på stranden :)
En drink på hotellet  pappa med en drink  alltid vid palmen ;D  pappa vid palm pappa o jag:)  
Det var den enda utgången på hela veckan men ganska skönt att bara ta det lungt.. 

Tyvär fick jag inte träffa två av mina närmaste vänner Mike o Billy dem hade flyttat ifrån Agia pelagia och hade inte chansen att komma dit, tråkigt att inte få träffa dem :( 

Som sagt hela veckan har varit toppen, gick för fort bara.. Helt plöstligt var det söndag o vi skulle åka hem. När vi kom till flygplatsen så fick vi reda att grekerna strejkar så vårat plan var minst 3½ timme försenat. O den flygplatsen vi var på är väldigt liten så fanns typ en resturang, ett café, 3 mackbarer och taxfree bara. Så fanns inte så mycket att göra där. Tog en tuplur på golvet/stolen. Kan inte påstå att det var speciellt skönt, men hade inte sovit nånting den natten så var skönt att sova lite.
Var väldigt rastlös, vi satt på flygplatsen i 6 timmar ;O Kom fram dit typ 11 och äntligen när klockan blev efter 5 så fick vi åka hem :)
 

I veckan har jag bara tvättat, umgås med mamma. Igår åkte vi till västerås o shoppade lite kläder. Åt på kina också. Sen på kvällen blev det bio Sex and the city 2 . Riktigt bra :D

Idag har jag handlat lite inför i morgon, sen ikväll blir det packa sen kommer brorsan o familjen hit så blir massa mys.

För i morgon ska jag nämligen åka till RHODOS med Elin, linnea o Ina :D Blir borta i en vecka.

Så jag skriver mer när jag kommer hem sen, hoppas ni får det toppen för vi ska ha det sjukt bra :D

Puss på er Lindaeriksson


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0