Glad midsommar:)

Hejhej, Glad midsommar på er alla :)


Den här veckan har bara bestått på massa jobb men i onsdags så slutade jag tidigt så på kvällen gick mamma och jag ut för att ta ett glas öl/cider, blev lite mer än 1 bara :) Det var jätte mysigt, sen kom pappa ner också och senare netten så mysigt så :)
Var en riktigt bra kväll, träffade Robin och simon också. Var länge sen man träffade dem så var trevligt:)

Idag är det midsommarafton och jag har jobbat. Började 11:45 och skulle slutat 20:45 men fick sluta en timme tidigare var inte folk. På dagen var det grymt mycket men sen på kvällen kom det inte en jävel typ.
Så nu sitter jag här och tänkte hoppa in i duschen snart.
Alla vänner är ju en bit bort så kan inte åka nånstans så får bli en hemma kväll ska ändå upp och jobba i morgon så kan vara skönt att ta det lungt ikväll. Eftersom jag är grymt trött och ont i kroppen.

Pappa å jag
mamma


Lindaeriksson




Förlåt men varför bor du äns kvar. Du gör inte ett skit, enda du gör är att suckar åt oss vad vi än säger till dig.
 Du hjälper aldrig till hemma, ditt liv är att kolla på tv hela tiden. Ungefär som du vill ha allt serverat. Du är jämt grinig mot henne och senaste tiden har du börjat blivit grinig mot mig. Önskar allt det här tar slut snart.


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0