Mys i uppsala

Hejsan hoppsan :)

Idag åkte jag till Uppsala igen för att träffa Elin. Gick upp till storken och fikade lite, efter en stund kom Christoffer och Sara. Sen senare kom Rebecca också , mysmys:) Satt där i några timmar och bara snackade..

Vid 7 tiden mötte jag upp mamma och vi gick till bussen. Tydligen gick det ingen buss fören kvart över 8, skit drygt. Men vi tog en glass och satt där och pratade, sen kom Alusha förbi en liten stund innan bussen kom. Var riktigt kul å träffa dig. Var över ett år sen :)

Efter jag kom hem har jag inte gjort så mycket bara kollat på film och tagit det lungt och nu sitter jag här;P


30 dagar kvar tills jag åker till kreta och 41 dagar kvar tills jag åker till Rhodos :D

Vip



Hur kan man känna sig så tom och ensam när man har så många omkring sig ?
Försöker vara glad och visa att allt är bra, men just nu är det svårt att hålla upp det dära leendet och humöret. Skulle bara vilja fly här ifrån ett tag. Lämna det här och när jag kommer tillbaka så är allt bra. Man kan ju alltid få önska..


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: elin

de va gosigt att träffa dig på en fika och med pratstunden <3

2010-06-21 @ 10:59:49
URL: http://el1ntherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0