Var ett tag sen när jag skrev;P

Hejhej :)

Förlåt att ni fått väntat på att jag ska skrivit men först hade jag mycket i slutet i skolan sen när skolan tog slut blev jag ganska sjuk, sen inte haft ork att skriva.
Låg hemma i 39 grader feber, hade ont i hela kroppen, halsen och var helt matt. Sen fick jag medecin för bihålsinflammation. Åt i 2 dagar sen fick jag utslag över hela kroppen och de visade sig att jag var allargisk mot medecinen så fick åka in igen och byta. Så äntligen är jag pigg, fortfarande förskyld men de lär sitta i ett tag som alltid.

Har inte hunnit gjort så mycket på lovet med tanke på att jag varit sjuk sen så började jag jobba direkt. Men i helgen äntligen fick jag träffa alla vänner :)

I fredags åkte jag in till Uppsala och träffade Sara. Skulle kolla efter bikini men kom aldrig hem med det utan 2 tröjor istället, hihi.. Sen träffade vi Elin och åkte hem till dem. Käkade pizza och åt massa godis.

Igår åkte jag till uppsala igen och träffade Becca, efter ett tag drog vi ute och träffade Sofia, tiff, tettis och malte sen efter ett tag kom anna . Mysmys.. Var hos teresia ett tag och snackade bara sen drog anna, becca och jag hem till becca och sjöng lite singstar, de var länge sen ;D

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, skulle åkte och träffat Rebecca men hon var tydligen sjuk:( och vill inte riskera att bli sjuk igen. Så nu vet jag inte vad jag ska göra, om ingen ringer och vill träffa mig..

I morgon börjar den jobbiga veckan ska nämligen jobba från måndag till söndag och de är ju inte 4 timmar vi snackar om nu det är typ 6-9 timmar varje dag. Tror jag dör :( haha men blir mycket pengar sen iaf..

Vip


Lindaeriksson


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: elin

ääääntligen en uppdatering! haha du måste ju

uppdatera ofta när man inte ses varje dag ^^

och idag träffade du mig :D puss

2010-06-20 @ 21:42:05
URL: http://el1ntherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0