Sjuk - Ett år sen sjukdommen kom

Hejhej :)

Det var ett tag sen jag skrev nu men har haft fullt upp sen har jag varit sjuk sen i söndags. Så inte fören idag har jag varit lite piggare. Har inte tid att vara sjuk ligger redan efter i skolan och får inte missa mer. Så dem senaste veckorna får jag nog räkna med mycket plugg. Saknar skolan eller saknar att ha något att göra om dagarna och saknar alla mina vänner :)
Men på fredag tänkte jag gå till skolan, har inget annat val heller har ju natonella prov i matte a då :( Men ska bli skönt att komma tillbaka iaf, träffa alla.
sara, ja rebecca

Idag är det ett år sen vi fick reda på sjukdomen. Vi har kämpat i ett helt år nu och flera år kommer det nog bli. Det är inte slut än. Det har gått upp och ner varje dag. Men du lever nu iaf det är huvudsaken, det var beräknat att du skulle lämna oss i december men det gjorde du inte, du gav inte upp du kämpade och gjorde så att du låg före sjukdomen. Fortsätt som du har gjort, fortsätt kämpa. Vi kämpar med dig, alltid. Du är min "pappa", du har varit med mig sen jag var 12 tror jag. Och DU ska vara med tills jag blir gammal. En sak är klart du får inte lämna oss, försvinner du försvinner vi med dig. Mår du dåligt mår vi dåligt med dig och stöttar dig. Vill du gråta så gråter vi med dig och stöttar dig. Och vill du har ren kärlek och lycka kom till oss ! Vi kommer alltid stötta och älska dig resten av våra liv. Ett liv utan dig finns inte för du gör våra liv <3


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: Emelie Möhlenberg

Va fint skrivet :) Hälsa dom så mycke!

Massa styrkekramar till er!

2010-05-19 @ 22:35:57
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0