Jobbig vecka - men tack för ni finns <3

Hejhej :)
Som ni märkt var de länge sen jag skrev här, men det är så att jag varit jätte sjuk och legat på sjukhuset. Kom hem i lördags, och har inte riktigt orkat suttit vid datan. Ända jag gör just nu är att ligga i sängen, idag för första gången orkar jag iaf sätta mig här en stund.

Jag har haft en cysta i magen som har spruckigt runt buken och livmodern och har även fått en jätte stor till som dem tror är hål i och läcker vätska och blod. Dem som inte vet vad en cysta är så är det en knöl fylld med vätska och i mitt fall blod också. Man får ofta dem när man har ägglossning men dem ska då vara typ 1 cm och sedan försvinna men min var mellan 3-4 som den då inte ska vara. Tyvär så kan läkaren inget göra , så det jag måste göra är att vänta tills den spricker. Och det gör jävligt ont, jag har riktigt ont nu men det gör riktigt ont när den spricker. Har varit med om det här förut. Så egentligen vill jag inte att den ska spricka men ändå så vill jag det för då kanske smärtan försvinner snabbare..

En bild brorsan tog på mig på sjukan, ser lite piggare ut där iaf

Haft det här i 1 vecka nu, och det blir bara värre och värre. Så vi kan väl hoppas att det går över snart så jag slipper skiten. Får försöka lita på läkarna !!

Det läskiga är att mamma och jag pratade förra lördagen om att de var länge sen jag hade något problem med min mage och sen på måndagen där fick jag ont. Så man ska nog aldrig prata om sånt, för sen verkar det hända
..
Det som gör mig så ledsen också är att jag missade min fotoutställning i fredags, missade dansen igår och missar en viktig vecka i skolan :( Så jag har mycket att ta igen sen...

Jag hoppas ni förstår att jag inte kommer skriva lika ofta nu, väntar tills jag blir bättre. Kan vara i morgon, senare i veckan eller nästa vi får hoppas på det bästa !

Vill bara skriva också att när jag låg på sjukan så märkte jag vilka underbara vänner jag hade, har vetat det förut men just då. Var ni bäst.. Speciellt Elin, Sara som kom upp båda dagarna, skickade massa sms hela tiden och verkligen brydde sig. Uppskattar det riktigt mycket, betyder massor :)
Sen ni alla andra som kom upp, skrev sms och visade att ni verkligen brydde er om mig. Ni är bäst, bättre vänner får man leta efter. Tack för ni finns, Älskar er <3

Tack mamma , brorsan och resten av familjen som fanns där för mig. Utan er är jag ingenting, Jag älskar er ! <3

Lindaeriksson


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0