Längtar redan till nästa lov !

Hejsan :)

Idag har jag mest legat i sängen hela dagen. Tills mamma bad mig fixa mig. Drog och mötte Ninni(kusin) så drog vi ner på stan och handlade lite, lämnade in filmerna och hyrde ännu fler filmer. Efter det drog vi hem till Momor, där hon bjöd på äppelpaj, mums. Sen blev det helt plötsligt så att mormor bjöd oss på pizza också, tack mormor:) Det blev massa prat, och massa skratt. Hade en jätte mysig kväll :)

Just nu sitter jag och kolla på Gossip girl, love it ! Jag missar det varje söndagar pågrund av att jag alltid dansar, men just nu har vi lov. Ganska skönt att vara ledig, men inte 2 veckor i sträck, börjar längta efter att dansa nu !  
Så istället för dans, så blir det massa film och bara ta det lungt.



Det här lovet har gått så himla fort, har haft en jätte bra vecka. Men vill inte gå upp halv 6 imorgon och alla andra dagar :( Så nu längtar jag redan till julovet, haha.

Åh jag blir så sur jag köpte ett läppglans förra veckan och dagen efter hittade jag inte det. Snacka om senil, tror jag har tappat det nånstans. För det är helt borta :O Hann inte änns änvända det ! 
 
Nu är pausen slut på gossip girl, ska fortsätta kolla!

Puss på er





Du är mitt förflutna,men vem är min framtid ?!




Lindaeriksson


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0