Mår äntligen bättre :)

Hejhej :)

Äntligen så börjar jag bli helt bra nu
. Har knappt aldrig ont längre, så himla skönt. ( Peppar peppar ta i trä )
För under den tiden jag hade så ont, så viste jag inte vart jag skulle ta vägen. Mådde både psykisk och fysiskt dåligt. Hade gjort vad som helst för att få bort denna smärta jag hade. Kan inte förklara med ord hur ont det gjorde, spciellt när den sprack. Jag hade inte klarat av en vecka till med smärta, vet inte vad jag hade gjort då. Så är så glad att jag äntligen börjar må bra nu. Den enda som jag mår dåligt över nu är att jag ligger efter i skolan och i dansen, som inte är bra alls. Men inget jag kan göra åt nu, får kämpa på..

Så i morgon ska jag till skolan första gången på riktigt länge. Ska faktiskt bli kul, eller inte kul men har saknat mina vänner så mycket så ser fram i mot det :)
Sen ser jag fram i mot denna vecka också, torsdag så fyller 3 av mina närmaste vänner år. Så torsdag blir det åka till sthlm o fira marc, fredag fotomässa och kanske bio på kvällen med underbara ida och linn, lördag fyller min lilla meja 1 år och sen på kvällen blir det att fira Rebecka som fyller 18 på torsdag. Så jag har nånting att se fram i mot iaf :)


Och självklart kommer det bli massa plugg, inget jag längtar efter precis men sånt man får stå ut med.. hehe.. 

Nu ska jag gå och lägga mig och kolla på min dansshow från i maj. Köpte skivan idag. Ska bli kul å se, har redan smyg kollat lite..

God natt, puss på er
Lindaeriksson


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: Rebecca

sv; Heemliigt! haha nej skoja, gina tricot. Kanske var liite dyra, men jag tyckte de var helt ok.. jag älskade dom och var tvungen att köpa dom :)

2010-12-17 @ 10:35:23
URL: http://rroos.blogg.se/
Postat av: Steinarlouise

Thanks, keep up the good work.

2011-08-30 @ 10:05:48
URL: http://steinarlouise.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0