Maskerad fest

Hejsan hoppsan :)

Igår blev det maskerad fest hemma hos Lea. Kände inte så många men de var kul:)
Hade svårt att bestämma mig vad jag skulle klä ut mig till, men fick bli en söt kissemiss ;)
Tog sista bussen hem vid tjugo i 3, träffa på en gammal kompis också. Så jag slapp åka buss själv, mycket roligare att ha någon att prata med spciellt så sent.

Jag utklädd till en kissemiss ;D  Sara(docka), Jag (katt) matilda Mjau ;) 
( Tog inte så mycket kort, men förhoppningsvis får jag mer kort av andra sen )

Idag skulle jag egentligen på maskerad fest igen, lite utanför Enköping. Men hade verkligen ingen lust, det är en sån här dag man bara ska vara hemma och kolla film och slappa. Borde egentligen fira näst dagen på lovet. Men skit samma, känner inget sug att dricka eller vara social. Så ikväll blir det tacos, sen ska jag kolla klart på sex and the city 2, efter det blir det nya beck filmen :)
De enda som skulle vara mys nu, det skulle vara ett trevligt sällskap ;P haha

Hoppas ni får en trevlig lördag kväll :)

Puss på er

Lindaeriksson


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0