Massa roligheter i helgen + lite jobb

Hejhej :)

Usch jag borde bli duktigare på att skriva. Var ett tag sen nu.

Den här helgen har varit riktigt bra. I fredags gick jag å några vänner o käkade taco buffe, sen blev det förfest hos AJ med några av hans vänner. Trevligt trevligt :) Sen för engångs skull så gick jag ut på Joar här i Enköping. Var riktigt mycket folk ute, och hade jätte kul. Fick till och med AJ att dansa ;) haha xD

I lördags mådde jag då inte så bra , men var bara att gå upp och börja jobba. Och självklart när man var bakis så var det som mest med folk också :O
Mot kvällen skulle jag åkt till uppsala egentligen men blev lite ändrade planer tyvär. Men hade ingen lust att stanna hemma så åkte jag med Viktoria o Andre till deras kompis som fyllde 20, drack lite öl och åt tårta. Efter det åkte vi och bowlade, och JAG VANN FÖR FÖRSTA GÅNGEN :D "Stolt"

ny bild

Som sagt helgen var riktigt bra, fast jag jobbade. ^^

Idag har jag fixat mitt rum så äntligen börjar det snart bli klart. Mitt i allt så ringde jobbet och frågade om jag ville jobba på kvällen. Hade egentligen bokat med Sara men behöver verkligen pengarna med tanke på att jag inte fick några tider i november. men det var lungt var bara 3 timmar, och det gick bra och fort. Var lite mkt folk igen bara, men det gick trots att folk fick vänta på sin mat !

Imorgon på dagen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men på kvällen blir det åka till uppsala :)

Vissa har ju lov nu, så sköööönt !


Nu är jag trött och tänkte sluta skriva.
Puss på er


Lindaeriksson


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0