Ny design - Kommer snart !

Som ni har märkt nu var det länge sen jag bytte design.
Men mitt photoshop funkar inte riktigt, det hänger sig varje gång jag ska försöka göra något. Så tyvär får ni stå ut med den jag har ett tag till, börjar själv tröttna. Sen har jag ändrat hårfärg också, så har inte äns samma på bilderna. Men ska försöka göra iordning en ny design i skolan när jag får tid..

Så förhoppningsvis kommer det upp en ny snart ^^

min mysiga säng^^
Slänger in en bild på min säng också, haha. Men har äntligen börjat fått ordning på mitt rum ^^

 

 Lindaeriksson


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: elin

wiie jag vill se din nya lägenhet snart :o! <3

2010-11-09 @ 17:24:31
URL: http://el1ntherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0