Uppsala is my home !

Börjar tröttna på att det är såna långa köer i Uppsala på lägenheter :O
Vi söker typ varje vecka, och vi hamnar typ på 100-200 platsen varje gång :( Känns inte så troligt att jag kommer få flytta dit på länge. Vill bort ifrån Enköping, trivs så mycket bättre i Uppsala.
Känner mig hemma när jag kommer dit, känner mig tryg och det känns så bra+ att dem flesta av mina vänner bor där också. Kallar Uppsala mitt hem. När jag kommer till Enköping så känns de bara att jag hälsar på eller är nånstans jag bara sover.

Så det här med att flytta dit är nånting jag verkligen vill, skulle göra vad som helst för det, men känns som de kommer ta några år :(


uppsala is my home





Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0