Karoke kväll !

Hejsan hoppsan :)

Dem här senaste dagarna har varit jätte bra..

I tisdag åkte jag till Uppsala och sov där, mysmys.
Sen igår så åkte jag hem till Elin och Sara. Kollade film,Käkade pizza, fixade oss och sen blev det förkrök där innan vi skulle iväg till Etage. Påvägen till stan så träffade vi Lea mötte upp några av hennes kompisar och sen gick vi till Etage.
Blev en hel del karoke sång också. Brukar aldrig kunna ställa mig och sjunga inför så många personer, men var hur kul som helst. Så sjöng vi fint ?! Nej det gjorde vi verkligen inte, vi skrek nog mest. Men det var de som gjorde de så kul och inge pinsamt alls. Och alla hängde på, var nästan tråkigt när alla sjöng seriöst. När man är ute på krogen och dansar och sjunger så behöver det inte låta vackert, det har vi iaf bevisat ;)

Förkrök hos Sara och Elin På bussen Etage !  Karoke kväll på Etage !  Karoke kväll på Etage !  Karoke kväll på Etage !  

Skulle sovit hos Elli men ville dra hem tidigare så fick sova hos lea, tack :) Var kallt och en bit att gå hem men gick ganska snabbt iaf. Snackade skit och pratade om allt o ingenting.

Ikväll så åkte jag till Ikea med Viktoria o Andre, dem skulle köpa saker till deras nya lägenhet. Grattis till er mina älsklingar att ni fick lägenheten :D

Som ni har läst, så har jag haft det riktigt bra dem här dagarna och i morgon är det maskerad fest som gäller för min del. Men vet FORTFARANDE INTE VAD JAG SKA KLÄ UT MIG TILL.. NÅGOT TIPS ? :D  

Tänkte mig typ en katt, men äger inga öron eller svans haha xD

Hoppas allt är bra med er, och att ni har haft en bra vecka..

Puss på er

Lindaeriksson


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0