Att du aldrig lär dig !

Att du aldrig lär dig !
Du borde skämas, jag skäms över dig. Blev jävligt ledsen när du ringde och talade om det. Du får egentligen skylla dig själv för hur länge har inte jag sagt till dig att de kommer hända. Men du har mest skrattat och sagt att de aldrig kommer hända dig. Men se, det hände dig. Det kan hända alla. Du säger att skulle du inte åkt dit utan att hämta mig först skulle de aldrig hänt, men de kunde lika gärna hänt då. Glad att jag inte var med!

Att en jävla sak ska vara så viktig för dig. Du viste att du skulle träffa mig dagen efter, varför inte ge fan i den då. Är det så frestande att du måsta göra det varje jävla kväll. Ett glas varje kväll, fine !  Men du tar inte ett glas om dagen, de blir mer. Vet inte hur många gånger jag har sagt till dig att jag mår dåligt över det här, men du nekar det och säger att de inte stämmer. Att du har kontroll, men de brukar väl låta så  ?

Jag har tillräckligt med skolan, jobbet och sen det här får mig vilja gråta ännu mera.

Och idag att du äns tänkte tanken att göra det. Stolt och glad att du inte gjorde det men jävligt ledsen och sur att du äns tänkte den tanken. Vem vet vad som hade hänt..

Älskar dig så himla mycket men just nu vill jag bara att du ska sluta. Du förstörde även för mig o inte bara för dig själv.
Vill på ett sätt att de händer något, så du får lära dig en läxa. Vill ta upp det här med någon så du får hjälp, för det här var en varnings klocka för mig, vist kanske inte är så farligt som jag känner och tror. Men det jag varit med om under mitt liv, så tar jag det här hårt. Men vet inte om jag skulle kunna göra så du får hjälp, vet inte om jag har den styrkan. För vet att du kommer hata mig och inte vilja prata med mig. Men du är endå en del av mitt liv, så vill inte göra dig illa eller såra dig. Så låter nog det vara, fast du gör mig mer ledsen. Men som sagt jag älskar dig och vill inte förlora dig !


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: elin

gumman jag vill prata med dig! <3

2010-10-21 @ 00:09:20
URL: http://el1ntherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0