Högskoleprovet - Usch

Hejhej :)

Nu var de länge sen jag skrev igen men blir så när man har mycket omkring sig. Förra veckan var ganska bra, i torsdags hade vi mössprovning och på kvällen sov lilla meja hos oss, så mysigt att ha henne hos en.Man blir så glad :) ..

mössprovning :D

I lördags gjorde jag högskoleprovet, och säger bara det. Det var inte lätt.. Fattade typ ingenting, så fick typ chansa mig fram. Och resultatet man fick var ju sämst. Men aja får göra om det nästa år igen, dem säger det att de blir bättre för varje gång man gör det, så vi får väl hoppas på det;)

högskoleprovet
Efter det åkte jag till Uppsala till Rebecka och flickorna. Blev pizza och mys. Stannade där dock inte så länge, var super duper trött. Med tanke på att jag hade varit uppe sen halv 7. Men de var skönt att träffa er igen, var då inte så social men hade sina själ.

I söndags sov jag hela dagen, orkade inte gå upp ur sängen. Fören senare på kvällen då det blev dans, gick ganska bra. Dansen börjar sättas sig mer å mer är fortfarande osäker men får öva helt enkelt.



Och en sak som är sant är att jag har sån träningsvärk idag :P

Idag var jag till sjukan sen träffade moster och ninni, tog en fika. Mysigt :)

Men ska försöka skriva i morgon igen, ha en bra kväll. Puss på er

Lindaeriksson


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0