I really need you know ! But you don´t care !

I really need you know ! But you don´t care !

Du har typ sårat mig hela mitt liv, varje gång jag börjar tro att de ska bli bra så gör du något som sårar mig.
Förut ringde du mig minst 1 gång per vecka, eller skickade ett sms. Men ingenting nu på över en vecka. När jag sa att jag saknade dig å fråga om vi kunde ta en fika sa du bara vist hör av dig.
Vist tror inte du tänkte på det själv, men så har de alltid varit.
Vill bara skriva till dig å förklara, men har gjort de så många gånger så börjar tröttna. Är rädd att du ska bli sur och att vi ska börja bråka igen, vill inte. Vill bara ha dig i mitt liv, vill inte att du ska försvinna ifrån mig igen.

I dont feel good !

Aja ..


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0