Ibland hatar jag att jobba

Ibland hatar jag det jobbet jag har. Att vi har öppet dygnet runt, att man måste jobba jul eller nyår. Allstå vem fan vill jobba då liksom och vem äter på donken då ? Förutom nattmat iaf..
Vill inte jobba jul för vill ju fira med mig familj och vill ju inte stå och steka hamburgare på nyårsafton precis. Så just nu förstör mitt jobb för mig och de jag vill göra :O

Vissa dagar vill jag verkligen inte jobba, vill kunna göra som alla andra. Göra vad dem vill när dem vill. Men då är de ju nackdelen att man inte får pengar. Och skulle inte kunna klara mig på studiebidraget, men börjar tröttna på det här extremt mycket + att det är så mkt med skolan just nu. Allt med studenten, utställningar och plugg så man orkar typ inte jobba eller ha tid med det. Så ibland är jag glad att ha ett jobb men inte just nu!


Sen igår fick jag brev ifrån högskole. Om att jag ska göra högskoleprovet. Som jag själv har valt. Men skulle vara där kl 08:10 på en lördag morgon o det håller på till 16 typ, och min längsta rast är 30 min bara. Inte okej ! Men som sagt valt det själv att göra det, och nu är de betalt och allt så kan inte hoppa av nu. Iaf var de bara bortkastat med pengar. Så blev lite smått nervös, och lär ju bli ännu mer nervösare dagen innan. Jag gjorde provet från 2004 och säger bara det , INTE LÄTT.. Fattade typ ingenting, matten var skit svår, engelskan fattade jag ingenting av. Svår engelska, enda som värkade okej var läsgrejen på svenskan. Så ni får önska mig lycka till, det är nästa lördag;P

Lindaeriksson


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0