Min vän !

Jag är så orolig för dig min vän. Du har blivit så frånvarande mot mig. Känns de som iaf. Vet att du inte mår bra, men vet inte varför. För du pratar inte med mig. Känner mig maktlös genom att jag inte kan hjälpa dig. Du är min bästa vän o jag vill att du ska veta att jag finns där och stöttar dig genom allt. Vill även att du ska prata med mig.
Så stöt inte ifrån mig eller någon av dina vänner. Vi vill hjälpa dig, vänd inte ryggen till utan att inte tala om vad som är felet. Vet att du har en som stöttar dig, som gör dig glad och som du vänder dig till. Men känns inge kul att veta att vi inte gör dig glad eller att du inte vänder dig till oss/mig. Så snälla berätta för oss så vi vet vad som är felet, och så vi kan hjälpa dig igenom allt.
Jag vill inte förlora dig som min vän, älskar dig så mycket och du är en av dem bästa för mig. <3

Så snälla prata med mig och säg vad felet är vännen min !


vägen är lång


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: Rebecca

<3

2010-10-10 @ 19:28:15
URL: http://rroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0