Pircing :)

Hejhej:)

Fick sluta tidigt idag, var klar med allt. Så var nästan ovärt att jag äns kom till skolan men men. Efter skolan tog Becca och jag en fika. Och gick till darkwell och böt hennes piercing i ögonbrynet. När jag var där inne så börja jag tänka att jag vill pierca mig igen. Har alltid velat haft i navel och i läppen. Men har svårt å bestämma mig vilket av det.

Vad tycker ni är snyggast?

Industrial    naveln   Vertical   Läppen  


 
         Industrial ?        Naveln ?            Vertical ?                Läppen ?



Lindaeriksson


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: elin

jag tycker du ska ta i naveln!!

2010-10-09 @ 15:40:36
URL: http://el1ntherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0