plugg o plugg gör inget annat

Hejsan hoppsan :)

Idag har jag fotat Emelie och Joppan, hade en foto uppgift men sen ville jag även fota lite på skojj också. Blev ganska nöjd faktiskt. Tänkte slänga in några bilder sen o visa ;)

Idag har jag inte varit på humör alls känns de som. Börjar tröttna på skolan som fan, den enda jag gör om dagarna är att plugga o plugga. Eftersom jag åker tidigt på morgon o kommer hem sent varje kväll så är jag så himla trött på kvällen när jag ska plugga, så känns som ingenting fastnar. Ikväll jag pluggat i nästan 2 timmar och jag kan fortfarande ingenting. Så känns ju bara menninglöst att fortsätta plugga.
Behöver verkligen höst lovet nu!

Idag fick ja värsta julkänslan, kan nog vara för någon i skolan gick runt å sjöng på jul sånger ;P

Foto: Linda Eriksson  Modell: Josefine  Foto: Linda Eriksson  Modell: Josefine  Foto: Linda Eriksson  Modell: Emelie  Foto: Linda Eriksson  Modell: Emelie





Saknar just det, men ändå inte !


Nu ska ska fortsätta kolla på tv, och kanske slänger på en bra film snart. Men känner på mig att jag kommer somna ;P

Puss på er

Lindaeriksson





Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: elin

ååh jag borde plugga men orkar inte ta tag i det. ska börja göra det nu. ett tips är ju att plugga lite på bussen så dödar du en redan använd timme ;D <3

2010-10-13 @ 00:18:59
URL: http://el1ntherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0