Två svåra val !

Jag har så svåårt å bestämma mig. Jag har två val. Må bra o vara fattig eller ha pengar men ingen glädje ?!
Med tanke på att jag är så beroende av pengar just nu, så van att få lite extra varje månad o kunna köpa det jag vill. Och till studenten å allt behöver jag verkligen dem dära extra. Men har inte känt någon glädje på länge att vilja gå dit. När jag är ledig längtar jag till helgen, när jag inte är ledig så vill jag att tiden ska gå sakta, att skoldagarna ska vara längre. Jag har typ kommit in i en ångest när det gäller det här. Vill verkligen inte..
Vet att jag borde vara glad att jag har något, men de är jag inte just nu. Jag vill kunna leva o göra saker när jag känner att jag vill, men då är de problemet pengarna. Kan inte göra allt om jag inte har pengar. Men älskar att känna att jag har nånting o göra om helgerna o få in dem dära extra, men kanske ett byte bara? Så jag kan börja om på nytt, känna glädjen att vilja gå..

Bra fråga nu, hur ska jag göra?! Känns som vad jag än bestämmer mig för kommer de kännas fel..

läppar



Lindaeriksson


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0