Mys dagar i västerås

Hej hej :)

Igår så var jag ledig, så skönt att få sova ut och bara ta det lungt. Gick ner på stan och blev bjuden på lunch av mamma, jätte mys. Tack :)<3

kina mat


Sen skulle vi gå in på banken och föra in pengar. Var sista dagen igår man skulle växla in 50öringarna. Och det gick ju bra för mig eller ? Hade lagt mina sparpengar i en avlång kartong (som man fått när man köpt glas). Iaf så hade jag lagt den i min väska men jag skulle ta upp den hade den gått sönder så låg små pengar i hela väskan, så var bara att sätta sig på golvet och börja leta pengar i väskan. När jag äntligen hade hittat alla och lagt tillbaka dem så tog jag upp kartongen med pengarna igen och så sprack den igen så alla pengar åkte ur på golvet. Otur man har eller vadå, så var bara att sätta sig på golvet och samla in alla pengar och lägga tillbaka dem igen. Systelsatte Enköpings folket iaf ;) 


Efter jag äntligen satt in pengarna så gick vi ner på stan, mamma köpte lite saker. Sen träffade vi moster, gick hem dit och lånade toaletten. Sen blev klockan mycket och jag skulle ta bussen till Västerås. Där jag skulle sova hos Brorsan med familjen, myspys :) 

nova o meja

Idag så ska meja ha bebis simn och jag tänkte följa med och fota. Brorsan har alltid velat det och nu är jag ledig så passar på. Så tänkte även bada lite med henne också. Sen Ikväll blir det oktober festen, yeay :D


Och i morgon ska jag jobba, det är då inte så roligt. Längtar inte :(


Men men nu ska jag umgås med Meja och nova, Marielle är och handlar.

Puss på er

Lindaeriksson


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0