I like that !

Hejhej :)

Den här helgen har varit riktigt bra. Umgåtts med min älskade vän Rebecka. Var super länge sen^^

I fredags så var drog vi hem till filip o drack lite. Senare på kvällen drog vi ner på stan, skulle ut på bullet men blev ändrade planer så gjorde inte så mkt där, gick mest runt och stod och lyssna på livets ordare, vad säger man. Helt hjärn tvättade. Hade riktigt trevligt, förutom vissa saker men sånt som händer. Men runt 2 tiden hem vi hem. Poppade pocorn, mums mums. Blev lite för mkt salt men inte mitt fel, hon bad mig salta (A)

Lördags drog vi ner på stan,  träffade mamma och tog en glass på donken med henne.
Gick runt på stan ett tag köpte en skit snygg klänning, blev verkligen kär på nytt. haha.. Love love :D
Kunde inte låta bli, hade verkligen ångrat mig om jag inte köpt den. Så var tvungen att ta mig råd att köpa.

På kvällen där var vi super festsugna men hade ingen aning om vart vi skulle dra, hitta ingen fest. Tillslut satt vi bara o på tv, till vi ryckte upp oss och drog hem till sandra o drack lite. Runt 12 tiden drog jag,sandra o marco ner på stan och påvägen ner träffade vi några st. Så drog till något ställe o tog en öl. Sen drog vi vidare o träffa dem andra pojkarna, runt 3 tiden drog vi till patrik å kolla film typ.
Vi somnade väl runt 6-7 tiden i morse, så är ganska trött just nu.

becca and me  grr  hha hell yeah 

Men helt klart en lyckad helg :)

Idag skulle jag egentligen dansat, men mådde verkligen ingen bra sen var jag tvungen att rå plugga. Har typ massa prov och så den här veckan. Så kände att skolan går först, var ingen bra att missa dansen vet. Men ja jag hade inget annat val så vad gör man..

Nu ska jag redan gå lägga mig är sjukt trött, så ska lägga mig i sängen med varm oboy och en bra film. God natt på er.

Puss

Lindaeriksson


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0