Bebis sim med meja :)

Hej hopp :)
I fredags som jag skrev var jag i Västerås, och skulle bada med meja på bebis sim.
Var jätte kul att bada och se på henne. Hon var jätte duktig på att vara under vattnet(som knappt jag kan vara), hon plaskade runt som hon inte gjort något annat. Så gullig så :)
meja meja bus meja under vatten busan nova var me
Efter badet kom pappa och hämtade mig, så jag slapp stressa med buss och sånt. Åkte och hämta viktoria, o mat. Hem och käkade och fixade oss. Senare på kvällen drog vi till Gustaf, där vi skulle förfesta. Sen när de var dax att dra ut på oktoberfesten så drog Viktoria o Ellinor, dem följde aldrig med ut :(
Så blev bara jag, Andre, Niklas och Gustaf men hade skit kul ändå. Drack, dansade och träffade gammalt folk. Men blev ganska lungt för mig iaf och drog hem runt halv 3 kanske, minns inte riktigt.


Skulle nämligen upp och jobba dagen efter :/
Det gick ganska bra att jobba i lördags, mkt folk bara. På kvällen tog jag det bara lungt, en kompis från Uppsala kom. Men blev en lugn kväll bara, kollade film och åt godis. hehe..
I söndags jobbade jag igen, och det var sjukt mkt folk. Gick bra, men hade ont i mitt knä :(
Efter jobbet cyklade jag hem till mormor för att äta mat, mums mums.. Vilade lite efter maten sen blev det dans för min del. Var helt slut i kroppen efter allt jobbande så hade ingen riktigt energi i kroppen, men det gick ganska bra iaf. Fick lära oss ännu en ny dans :D
O igår efter skolan drog jag till Västerås, till brorsan och familjen. Blev bjuden på mat och åt kanel bullar. Var ju kanelbullens dag ju ;) Var myspys hela kvällen, runt 9 kom mamma och jag hem. Helt slut, la mig i sängen o kolla film..
JAg älskar dig
Idag ska jag nog bara plugga och kolla film. Har prov på fredag i naturkunskap, måndag i arbetsmiljö o säkerhet, onsdag i religion, onsdag efter det i religion igen. Det är vad vi har just nu, men lär ju komma mer. Så lär bli massa plugg dem här veckorna fram över :(
Lindaeriksson

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0