Bra vecka !

Hej hopp :)
Idag har jag fotat såpa och några andra flaskor till en foto uppgift. Ganska lätt..
Ikväll ska jag bara ta det lungt, antagligen plugga och fixa mitt rum. Har fortfarande inte fått upp alla mina saker.
Längtar tills det blir klart..
Den här veckan kommer nog bli bra.
I morgon ska jag till läkaren sen på kvällen blir det nog krogen, och sova hos Ida och Linn :)
Torsdag kväll sova hos brorsan och umgås med familjen, sen fredag bada med meja och nova sen på kvällen blir det oktoberfesten, yeey :D
Helgen är dock inte lika roligt, ska jobba. Men bara att gå dit och jobba och försöka vara glad..
Linda Eriksson
Lindaeriksson

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0