Länge sen man skrev, men mycket och göra

Hejhej :)

Som ni kanske har märkt så har jag inte skrivit på några dagar men har verkligen inte haft tid. Har kommit hem mellan 6-7 varje kväll typ, och antigen har jag varit för trött för att försöka koppla upp sega dator eller haft mycket att göra. Och nu i helgen har jag jobbat så har inte haft tid.

Den här veckan kommer bli jobbig känner jag. Har någon slags läxa varje dag förutom på tisdag. Så jag om någon vet vad jag ska göra i veckan iaf. Ska försöka hinna träffa Rebecka också.
Men får hoppas att veckan går fort för helgen som kommer väntas något roligt, båda dagarna också.

Jag och Philip (min kusin´s son) ( En bild från dansuppvisningen i maj)

I fredags var jag på fest i finskaföreningen, Andre hade fest. Hade super kul den kvällen, meningen var att det inte skulle bli sent med tanke på att jag skulle jobba. Men tiden gick så fort så kom väl hem runt 2 halv 3 nån gång.
Tack Andre och alla andra för en bra kväll, måste göras om :)

Sen igår tog jag det lungt efter jobbet, tog ett glas vin och kollade film. Men somnade ganska tidigt. Och idag har jag bara jobbat, var inge folk alls. Så fick sluta halv 3 istället för 4, ganska skönt faktiskt :D

Ikväll ska jag bara plugga och mysa framför tv..
Ska försöka hinna skriva nånting i morgon också, om jag hinner..

Tänkte slänga in mitt horoskop också. Gillar att läsa sånt, oftas stämmer det.
Vattumannen:
Dagens horoskop:
Ägna dig åt en uppgift som kräver lite tankeverksamhet. Du är villig att lägga manken till. Bra!

Kolla du med http://www.dagenshoroskop.nu
Puss på er Lindaeriksson


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0