Ny tapetserat rum

Hejhej :)
Igår när jag kom hem ifrån skolan så var de ny tapetserat i mitt rum, blev jätte nöjd. Så längtar tills jag får börja fixa och sätta upp saker. Bild på rummet kommer sen..
Just nu har jag digital skapande, blev nyss klar med min bild. Blev inte så jätte nöjd, men de är första gången jag läser på engelska och försöker göra en likadan bild. Det får funka, vet att jag kan bättre om jag får längre tid på mig att sitta. Så någon gång ska jag väl göra om den och se om det blir bättre:) Men vad tycker ni  -->
En bild av mig
originalet -> originalet
Idag ska jag åka hem med liza, gulligt att erbjuda dig sen får jag ju träffa dig också. Var sjukt länge sen. Sen ska jag hem och fixa, skriva klart mitt cv måste jag göra också..
Usch vad jag saknar min lilla meja :( <3
Nu ska jag fortsätta jobba,skriver senare
Lindaeriksson

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0